Verzendbeleid

 Covid:

Door de coronacrisis is het erg druk. De kans is groot dat de bezorging van je bestelling of reactie van onze klantenservice of partner langer duurt.

Verzending :

De verwerkingstijd bedraagt 1-2 werkdagen vanaf de goedkeuring van uw betaling. We doen er steeds het nodige voor om leveringstermijnen zo kort mogelijk te houden. Hiervoor maken we gebruik om direct vanaf onze vaste buitenlandse leverancier te verzenden naar het opgegeven adres. Hierdoor kunnen we de producten zo goedkoop mogelijk aanbieden en een zo optimaal mogelijke klantenservice bieden. De geschatte levertijd bedraagt 10 – 15 werkdagen exclusief verwerking. De klant ziet steeds bij het plaatsen van de bestelling de geschatte leverdatum. Deze kan licht variëren afhankelijk van wettelijke feestdagen in België of het land van herkomst.Vertraging met leveren, geeft geen aanleiding tot schadevergoeding en zijn afhankelijk van de door u gekozen opties.De deadline is 50 dagen na het plaatsen van de bestelling. 

Als een product om welke reden dan ook niet binnen een redelijke termijn kan worden verzonden, zullen we u op de hoogte stellen van de vertraagde verzending. Als deze vertraging gevolg is van overmacht, dan kan NOI hiervoor niet aansprakelijk gesteld worden. Indien zo een situatie zich voordoet zoeken we samen met de klant naar een geschikte oplossing.

Verloren/gestolen:

NOI kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor verloren of gestolen pakketten.

Als tijdens het onderzoek blijkt dat de levering werd afgehandeld op het door u opgegeven adres, dan is het noodzakelijk om onmiddellijk de respectievelijke transporteur op de hoogte te brengen. Alleen de transporteur kan helpen met het opheldering van de gemelde klacht. Voor inlichtingen omtrent de levering kan u ons steeds contacteren.